REGIONÁLNÍ VYSOKOŠKOLSKÉ INFOCENTRUM, o.s. (REVIC)
e-mail: info@revic.cz
|
|
|
|
On-line databze firem
| |
Firma |
Brose CZ spol. s r.o. |
Typ nabídky/informace |
hlavní pracovní poměr |
Platnost do |
neomezeně |
Zveřejněno dne |
07.09.2007 |
|
Charakteristika |
PRACOVNÍK ZÁKAZNICKÉHO SERVISU
Vaše úkoly:
• komunikace v anglickém nebo německém jazyce,
. příprava podkladů pro reporting, vyřizování reklamací
• řízení interních a externích víceprací, sledování nákladů na jakost
• systémové řízení změn dle požadavků automobilového průmyslu
• komunikace se zákaznickým a výrobním týmem
• podpora interní kvality při řešení interních reklamací a reklamací týkajících se dodavatele
• podpora při zavádění nových projektů do sériové výroby
• spolupráce při sestavování FMEA
Váš profil:
• VŠ/SŠ vzdělání – zaměření na strojírenství, elektro, metalurgii
• komunikativní znalost německého nebo anglického jazyka
• znalosti metod kvality
• teoretické znalosti standardů kvality v automobil. průmyslu
ISO 9001:2000, TS 16949:2001
|
|
Termín nástupu |
ihned |
Pracoviště |
Průmyslový park č.302
742 21 Kopřivnice |
|
Požadovaný obor |
|
Požadované vzdělání |
|
Požadované schopnosti |
|
Možnost ubytování |
|
Platové podmínky |
|
|
Kontakt |
ing.Svatava Bauerová (personalista) tel.: 556 844 153 fax: e-mail: svatava.bauerova@brose.com |
|
Jiné |
NABÍZÍME:
odpovídající finanční ohodnocení / zajímavou a motivující práci / moderní pracovní prostředí / dotované stravování v závodní jídelně / týden dovolené navíc
PRO PRACOVNÍKY JE ZAJIŠTĚNA DOPRAVA ZE SMĚRU ROŽNOV DO ZÁVODU BROSE A ZPĚT FIREMNÍMI AUTOBUSY
|
|
|
|